woensdag 28 oktober 2009

Tripping from Pottsville to Starlight..

Starting to get a little mental while crashing on my couch for like.. 8 days. Not able to move properly. Not able to eat anything (lost 5 kgs in 8 days, which in fact I do like.. But I'd rather would have seen my body shrunk a little not because of my illness, but in a healthy way.. Lucky coincidence is that I fit in the clothes I couldn't even pull around my curvy hips anymore, lol. Such a stroke of unexpected luck.. ;))
In all my boredom I like to create some polyvores. I still have some cozy sweaters and cardigans on my wishlist, so inspired by that idea I polyvored this not-so-interesting collage

4 opmerkingen:

  1. Snel beter worden, meid!!

    Ik vind ze ook helemaal GE-WEL-DIG! Ik denk alleen dat ze te kort zijn voor jouw benen, je had echt de DUSK laarzen (die platte overknee die ik eerst had) moeten hebben, die waren onwijs lang! Deze zijn een stuk korter maar het kan nog net, ik denk dat ze bij jou eerder op de knie vallen dan erover.. Heb ik ook eens gehad, heb ze maar snel verkocht want vond het er niet uitzien! Qua maat hebben wij een andere voorkeur, ze vallen mss iets kleiner. Heb gewoon m'n normale maat genomen en die zit vrij aangesloten zeg maar! ;)

    We moeten echt meeten in Friesland en dan trekken we allemaal onze meest opvallende outfit aan en dan door Sneek lopen, lachééénnn! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik jou was zou ik eerder voor die thigh high boots gaan, Karen (wheredidugetthat.com) heeft ze ook maar ze vallen eerder als overknees bij erg lange benen! Ik denk echt dat die ik heb te kort zijn, jij hebt langere benen als ik! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie collage! Thanks voor je complimentje, en nog heel veel beterschap!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beterschap zeg echt vervelend! leuke collage!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails