dinsdag 18 augustus 2009

Lovely Leather



I absolutely adóóóre my new bag. It's huge, it's really soft leather.. yeah!



Further, I did some other shopping last week. Bought a pair of black suede Acne boots (which I've been aching for for ages.. now their mine!), a leather skirt and some other stuf, I'll show them to you later on.



Little spoiler: meet my new boots. A soft boot with a tall shaft. Its medium height and chunky heel makes it very comfortable yet elegant. The top of the shaft is gathered to give a supple sock-like feel.:

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas!
    Ja heb die laarzen nu al ruim een maand ofzo. Vergeten te showen haha.
    Had jij dat ook die sterke leer lucht uit die doos? Heel mijn kamer stonk erna ging bijna over mijn nek ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tas zeg!

    En ik ben super benieuwd naar de Box booties van Acne, waar heb je ze gekocht als ik vragen mag? =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas en schoenen, waar heb je ze vandaan en waren ze duur? Ze zijn iig wel heel mooi!

    Liefs Birgit
    www.taukaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ja dat is wel duur, dat kan ik voorlopig nog niet betalen haha maar ze zijn wel heel mooi geniet er maar erg van.

    hahaha je mag zeker wel mee hoor! de 24ste op schiphol ik zie je daar;)
    xxx Birgit
    www.taukaa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tas, er gaat niets boven een leren tas!
    X, fashion-nerdic.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw de schoenen zijn super mooi! Hier hetzelfde, mijn vrien zegt altijd dan heb ik iets om vast te pakken haha, maar soms heb ik wel eens dan zie ik die dunne mensen met die mooie benen en denk ik ogh voor 1 dag haha, maar naar de sportschool moet ik wel weer even was 3 kilo in de vakantie aan gekomen haha terwijl ik zelfs wielren! Een dikke wielrenner ghehe! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEWELDIG! Heb je ze in amsterdam bij de acne winkel gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice boots! Ik zit al helemaal te bedenken wat voor outfits ik erbij zou dragen als ik die laarzen had, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, satijn is niet het meest flateuse stofje om te dragen. Maar volgens mij was deze jurk van zijde meende ik..

    Jaaaaa, ik heb de nieuwe winter collectie gezien, niet normaal :o Zoo mooi! Ben echt verslaafd aan acne. Als je eenmaal begonnen bent.. wil je niks anders meer lijkt het wel.

    Wil ook zo zijn mogelijk de laarzen gaan dragen. Maar met dit weer, zit dat er nog niet even in ben ik bang haha ;) Maar we hebben straks nog genoeg tijd!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails