dinsdag 25 augustus 2009

Today's Outfit



11 opmerkingen:

  1. Nice, die blazer is zo mooi en staat je erg goed!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blazer en schattig tasje...
    maar vind je laarzen niet echt geweldig!ze lijken erg huge en mannelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blazer is zooo mooi! Leuk kleurtje vooral.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit, je ziet er echt stoer uit !

    sorry voor mijn uber late reactie kijk nu op mn blog en lees je berichtje over mn telefoon.

    Die blackberry is wel echt heel fijn. ik had de eerste week eentje die steeds vastliep heb m toen terug gebracht en een nieuwe gekregen. Toen ergerde ik me eraan omdat hij vastliep alleen nu is die zo nice en fijn. Kan er echt niet zonder!


    wil je er ook een nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi blazer en leuk in combinaties met de boots! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt super
    maar ik ben echt superjaloers op jou kleren:$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha! Zo schattig met dat portemonnee'tje! =]
    In combinatie met van die super stoere boots!
    Staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails