maandag 22 juni 2009

I looooove rings!


I really like rings. Always did, always will. I used to get free rings at the dentists' when I was a little girl, haha. I wore them proudly, each of them. Even three on each finger :p
Anyway, now I like rings with huge stones. This isn't my whole collection, but I felt the urge to show you some pictures on my blog, instead of lacking posting anything at all.
My grandmother gave me the ring on the first picture last week. I really like turquoise an so did she, she told me. After a while she gave me the ring and matching bracelet and necklace. Even though I don't like to match that much, I really cherish this set. I will show you some pictures of the whole set later on. :)
About the rings on the third picture: I wasn't planning on keeping them all, so if you're interested.. feel free to leave me a message.

10 opmerkingen:

  1. Wauwww prachtig allemaal!!
    Weet je hoe veel de ringen ongeveer gaan kosten die je verkoopt? (bijvoorbeeld die helemaal rechtsboven en rechtsonder?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil een beetje kijken hoeveel animo er voor is en wat redelijk is etc.. Ik zat zelf te denken aan ong 5 euro? Denk je dat dat redelijk is? Ik weet ook nog niet goed hoe het zal komen met inpakken etc.. verzend je ringen gewoon in een envelop? Want als ik bijv bubbeltjesenveloppen moet kopen, wordt het iets duurder dan gewone :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog zo'n mooie ring met grote steen. Die vind ik echt super, vooral als het een turqouise of koraalrode steen heeft :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook wel interesse in een ring. Zijn ze verstelbaar? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i love the second! are you selling it? i wanna buy it i think..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I will only sell the rings at the third picture ;)

    Sizes are adjustable.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice rings!
    Nou ik zou er ook graag entje van je willen overkopen!:)
    Ik vind de 3e en 4e ring van de 1e verticale lijn ergg leuk:D!!
    Nja ik houd je blog in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook interesse in een ring :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zou er ook graag eentje overkopen! 5 euro lijkt me goeie prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie ringen. De linker ring op de laatste foto heb ik ook. Maar ik plaats van een blauwe steen heb ik een zwarte. Superleuke blog heb je ! liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails