woensdag 13 januari 2010

Yesterday's outfit


I think I must be named queen of ugly pictues.. but hey! At least I have one ;) Yesterday was a very cold day (just like the past few weeks ánd the weeks te come ;)) so I layered a lot to keep me warm. Today I had my first appointment for my internship with some students and their parents and teachers to talk about their problem behaviour and how to deal with it, kinda exciting! I was a litte nervous, but after a while I was able to keep that under control and did what I have been studying for for a long time! Finally some practical experience! I spoke to some adolescents with several kinds of developmental disorders, autism, and attention deficit/hyperactivity disorder. Such an instructive and interesting day! :) How about yours? :)

14 opmerkingen:

  1. leuk! lekker warm, en mooie laarzen volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi meis, heerlijke sjaal lijkt me dat!
    Laagjes zijn echt ideaal met dit gure weer :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel cool! past echt bij je!! heb je veel pleegbroertjes/ zusjes? Ik namelijk vroeger heel veel als enig kind, maar ik was echt de enige bij mij in de buurt,tot ik om mijn 14e een siefzusje van 2 kreeg haha, eindelijk een zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke outfit! en je schoenen van de vorige post zijn echt geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ja we hebben best veel hetzelfde, ik zei gisteren toevallig nog tegen mijn vriend dat dit outfitje zo van mij zou kunnen zijn als je je vinger op je hoofd houdt zeg maar haha! Maar wat je zegt, het mag de pret niet drukken ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker die warme shawl!

    Had je nog interesse in die laarsjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. you have the most beautiful style. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De hakken zijn ong 11 - 11,5 cm en er zit iets een plateau in de schoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails